Zamówienia można składać na wiele sposobów:
1. Zamówienie przez telefon
-
Wybierz produkty z katalogu, zapisując ich nazwę, indeks, stronę katalogu i ilość.
-
Zadzwoń do Działu Obsługi Klienta, aby przekazać zamówienie i uzyskać pomoc.
2. Zamówienie przez Internet
-
Skorzystaj ze sklepu internetowego lub platformy: polprimes.pl.
-
Zamówienia są realizowane w 24–48 godzin (oprócz dni wolnych).
-
Dostawa jest bezpłatna własnym transportem.
-
Jeśli produkt jest niedostępny – możliwy jest zamiennik lub ustalenie nowego terminu.
3. Zamówienia specjalne
-
Możesz zamówić produkty nieuwzględnione w katalogu – obsługiwane indywidualnie.
-
Dostępne są także oferty specjalne (oznaczone w katalogu).
-
Terminy dostaw ustalane są osobno.
4. Zamówienie faksem
-
Wypełnij formularz zamówienia (znajduje się na końcu katalogu).
-
Wyślij faks na numer podany na stronach 2–3 katalogu.
-
Upewnij się, że poprawnie wpisałeś indeks, ilość i jednostkę miary.
Sposoby płatności
-
Gotówka – płatne przy odbiorze.
-
Przelew – możliwość odroczonej płatności (wymagane dokumenty).
-
Za pobraniem – płatność przy dostawie.
-
PayU / Przelewy24 – płatność online.
-
Odroczony termin płatności – wymaga dostarczenia dokumentów firmy (NIP).